Godmorgon :)

2011-03-29 - 06:14:22

usch normala människor sover , men neeejdå inte jag , men vem har sagt att ja är normal?;)
nej men ska upp till stallet nu på förmiddagen har ju privatmattelektioner typ , och hon bor granne med stallet, så först ska jag rida bästa altona :) Sen blire att mocka och fixa, sen in och plugga matte, och sen blire att åka hem :) så är väll hemma 1-2 nånting =) Ska ta med mig kameran också... eftersom hästarna inte kan gå ut i hagarna nu ( dom gräver i dom) så kan jag ta ut Altona och fota sen :) 
och hagarna blir klara idag antagligen så det blir bara 1 dag hästarna är inne.
neej nu måste jag ta och byta om , ska ju ut med Lexie också... blir att åka moppe idag =) men nej ja har inte moppekort :( var på kursen 2 ggr typ ,och sen tröttna jag.....:( ångrar det... men jag åker bakom mamma haha ! hon har inget körkort så hon har köpt sig en moppe,,,, cooooolt ;)
Pusss hejdååååå vi hörs senare <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0