Upptadering !

2011-04-07 - 20:06:12
okej här kommer lite upptadering, har varit en dålig upptadering den här veckan men har knappt kunnat suttit vid datorn.

Måndag : Skola, var med 1 lektion sen drog jag hem, sen hände det ingenting :) ( Altona vila)
Tisdag : Stallet på morgonen , sen plugga matte sen ner till stallet igen :) skulle ha hoppat , men när jag höll på att rida fram så vägra hon framför en bom jävel och jag flög haha ! eller inte flög, men jag gjorde en  kullebytta typ och sen fastna jag i stigbygeln, men som tur var så drog hon inte väg :p men jag fick ordentligt ont i rumpan haha ! men det var bara att sitta upp igen, red runt ett tag, tog bommarna igen sen ett skutt på 40 cm, sen fick det räcka , för ja  börja få ont i nacken också :/ men red ungefär 1 timma =) 
Onsdag : hemma på morgonen, hade så ont i nacken, men stack till skolan till sista lektionen och gjorde ett matte prov, och sen drog jag hem igen :)
Torsdag : Skola hela dagen, blev godkänd på provet =) Har fått en ny mobil också , en sony ericsson =)

Imorgn fredag blir det, stallet sen rida ut, och sen hem och ladda upp för en ensam kväll :) föräldrarna ska ut deras bröllopsdag så dom skulle ut och käka osv :) så grattis till dom ! =) ♥♥
men syster yster ska också ut imrorn så då blire bara jag hunden och katten :)

btw: visst äre bra att ja kan ladda upp musik på bloggen nu ?;) kommer komma upp en hel del bra låtar i promise !

Nej nu ska jag kolla på CSI MIAMI , så vi hörs imorgon älsklingar <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0