Circuus Möller..

2010-10-22 - 21:52:31
Hej på er igen , har nu kollat på IDOL och det är nu den lååånga reklamen tills man får veta vem som åker ut SUCK, jobbigt att vänta ;) men vem tycker ni ska åka ut ? jag tycker nog Linnea,Linda Och Elin... det var nog bra att Alice hoppade av för att Minnah var grymt duktig :D och Daniel dåå, ääälskar  hans röst ..!!
Sitter nu iaf i soffan med Becka,Sara och pappa och kollar på Circus möller, tycker inte om det programmet egentligen men ajja doom vill se det så då måste ju jag och se det :(
Ajustja det spöka nyss  här :O fyfan vad rädda vi blev hahaaa.
men vi hörs imorrn och jag looovar looovar loovar looovar att jag ska ta med mig kameran till stallet och sen ska jag ta massa nya bilder på lexie :)


Ett år sen typ :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0